BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, June 13, 2010

Hasrat Yang Kesampaian

Alhamdulillah...
Setelah sekian lama blog aku ni tak ter update..
Berjaya gak aku untuk meluangkan sedikit masa.. untuk update blog kesayangan aku ni..
So, post aku kali ni.. Aku nak berkongsi satu impian dengan korang semua.
Ape pendapat korang tentang derma organ? Aku pasti ada 1001 macam pendapat akan korang lontarkan..
Bagi aku benda ni.. adalah benda yang dah lama sangat aku impikan untuk buat..
Cuma baru² ni aku berpeluang untuk mendaftar sebagai Pengikrar Derma Organ..
Bagi aku.. ni cuma salah satu dari tanggungjawab aku untuk memanfaatkan tubuh pinjaman dariNya..
Mana lah tau penerima organ yg aku dermakan nanti, boleh memanfaatkan organ yang aku derma, lebih dari apa yg aku buat sepanjang hidup aku..

So kepada sahabat² yang berminat untuk mendaftar untuk menjadi Pengikrar Derma Organ.. boleh la melayari pautan ni, www.agiftoflife.gov.my , download borang kat sana.. then ikut la prosedur² dalam tu, then korang akan dapat kad macam ni lepas korang punye application approved by them

So.. terpulang kepada anda semua.. Tepuklah dada, tapi jangan sampai senak dada anda.. hehehe
Sekian nukilan dariku..
Assalammualaikum WBT

0 comments: